Tuesday, October 29, 2013

Musim hujan

Pagi tadi keluar dari rumah bersama Haikal dan Haziq, hujan dah pun mulai rintik-rintik..berbanding sebelum tu hujan agak lebat..jalan pun basah..malam tadi pun hujan juga..nampaknya musim tengkujuh hampir-hampir nak bermula..dah kerap hujan sekarang..alhamdulillah pagi tadi hantar anak-anak ke rumah pengasuh, hujan tak lebat..kalau lebat..aku pun hilang akal nak buat macamna..bukannya apa..pakai payung pun akan tetap kena hujan juga..kesian anak-anak..lepastu datanglah selsema demam... alhamdulillah dan hampir sebulan anak-anak sihat..bersyukur sangat...setiap pagi, Aqil dan Haziq akan kami suapkan Scott emulsion dan Jus Qaseh Junior..

abg dan aqil pergi ke Perlis bertolak semalam. Tapi esok dah balik. abg hanya melawa tempat untuk kursus di Perlis bulan 11 nanti.

Pagi ni dapat arahan untuk ke 17th Esri User Conference di PICC bagi mengantikan seorang lagi staff yang mc..Bagus juga bila dapat pergi. sepatutnya 2 hari tapi esok aku ambil cuti sebab pengasuh anak-anak ambil cuti untuk hari penyampaian sijil di sekolah anak dia. Jadi pagi ini juga aku kena pergi ke PICC. Nasib baik dekat je dan aku memang bawa kereta.