Monday, October 21, 2013

Haikal 4 bulan

Alhamdulillah.. Haikal masuk 4 bulan hari ini.Alhamdulillah kesihatan Haikal baik..batuk berkahak dah ok.. cuma ruam-ruam gatal di kepalanya masih ada...bila letak krim sapu hilanglah sekejap.. lepastu naik balik merah-merah..cuma sakit mata Haikal masih ada lagi. bila bangun tidur yang nampak merahnya dan keluar tahi mata.. dah 2 hari aku titiskan susu ibu pada mata dia..ada nampak kurang.. cuma masih ada lagi.harap-harap ianya akan hilang dan sembuh.

Pagi ini hujan turun terlalu lebat.. alhamdulillah abg nak tolong hantarkan aku dan anak-anak.. pagi tadi juga panaskan susu dan bagi Haikal minum sebab Haikal dah taknak menyusu badan secara direct kecuali masa dia tidur je.. Harap-harap Haikal masih mahu menyusu badan.. bila balik kerja pun dia tolak bila nak menyusu badan..mungkin dia dah keliru puting. memang betul la penggunaan botol susu mengganggu penyusuan susu ibu..

cuti hari minggu semalam..kami sempat balik ke rumah mak dan ayah. dapatlah bermalam sehari. Aqil dan Haziq punyalah seronok main di rumah atok..

Haikal 4 bulan