Monday, October 7, 2013

Aqil demam

Hari Sabtu lepas kami sekeluarga pergi ke kenduri kahwin anak haji depan rumah kami. Kenduri dibuat di Dewan di Perbadanan Putrajaya. Petang pulak abg bertolak ke Melaka untuk persidangan tempat kerja. Petang tu juga badan Aqil dah mula panas..Tapi sekadar suam-suam. Ubat demam pun dah bagi makan. Siang Ahad pun demam tak panas sangat. suam- suam panas je. Tapi malam tadi bermulalah episod demam panas Aqil. Ayahnya pula outstation, jadi aku bersengkang mata menjaga Aqil untuk mengelap badannya dan bagi makan ubat. Alhamdulillah..Allah bantu juga sebab adikku nak juga jaga Aqil di rumah. jadi aku tak perlulah mengambil cuti memandangkan aku baru 3 hari berada di tempat kerja baru. cuma aku masih risau jika panas badannya naik mendadak..mudah-mudahan ALLAH jauhkan... pergi kerja pun hati teringat pada anak..ya ALLAH..sayu hati ini bila teringatkan anak-anak...tak sanggup bila anak-anak sakit.. mudah-mudahan Aqil cepat sembuh dan Haikal dan haziq

cuti aku untuk tahun ni pun cuma hanya ada 7 hari memandangkan aku baru mula bekerja akhir bulan September. pengasuh Haikal dan Haziq pula dah beritahu awal untuk cuti 2 hari semasa raya haji