Thursday, November 27, 2014

Sambutan Majlis Harijadi Aqil di Nasyrah Child Care Centre SPA

Semalam diadakan Sambutan Harijadi di Nasyrah Child Care Centre SPA. Sempatlah abg dan Haziq pergi sekejap. Rupanya sambutan untuk harijadi Bulan Disember diadakan sekali semalam. Kalau ikutkan Birthday Aqil nanti 21 Disember. Jadi Teacher Aqil pun suruh juga Aqil untuk duduk depan dengan kawan-kawan yang lain. Cuma silapnya takde kek untuk Aqil sebab aku tak tau pun ada sambutan sekali. Jadi Aqil bergambarlah dengan kek kawan-kawannya. Mungkin Aqil terasalah juga sebab takde kek untuk dia..kesian juga pada Aqil.

Haziq di sekolah abg

Bergambar bersama kek masing-masing

Penerangan dari Teacher Suhaiza

Seronok Haziq


Persediaan

Tengok kek kawan-kawan je

2 Hari Haziq ikut ayah duduk di Pejabat

Jadi semalam lepas aku check up di klinik kesihatan, sempatlah juga singgah kedai kek Baker Cottage depan rumah tu belikan kek untuk dia. Balik sekolah semalam pun apalagi dia pun tak sabar-sabarlah nak potong kek.

Aqil potong kek

Bergambar sebelum potong kek



Semalam ambil Haikal awal dalam pukul 3pm. Masa tu dia tengah tidur kat rumah pengasuh. Tapi kejutkan jugalah. Tapi bila sampai rumah, dia meragam, mengamuk, menangis tak tau nak apa.. sampai terbawa-bawa masa tidur malam pun asyik menangis dan mengamuk je. Tapi bila waktu main dengan abg-abgnya elok pula...Macam-macam ragam si Haikal ni.

Haikal yang suka main dengan abg Haziq




No comments: