Monday, November 17, 2014

Telinga Haikal masih belum sembuh...

Sudah habis 10 hari ubat titis telinga dan antibiotic dari Klinik Pakar ENT yang Haikal kena ambil. Tapi telinga Haikal masih belum ada tanda-tanda sembuh. Malam tadi paling teruk bila tengok Haikal susah untuk tidur dan hanya akan menggaru di lubang telinganya. Risau juga bila keadaan masih lagi sama tiada perubahan. Telinga Haikal Nampak berair di lubang telinga luar dia. Takut juga di telinga bahagian dalam Haikal masih bernanah. Aku cuba juga untuk suluh dan tengok tapi tak Nampak sebab ada selaput putih di bahagian tengah telinga dia.

Risau juga sebenarnya. Takut ada kesan lain. Ni nak kena tunggu jugakla temujanji seterusnya dengan doctor di Klinik Pakar ENT Jumaat 21 November 2014 ni. Menangis lagi la Haikal bila kena periksa telinga dia. Sebab doctor akan masukkan camera dan sedut cecair yang ada dalam telinga dia. Kesian Haikal..Harap-harap tiada yang bahaya pada Haikal..

Aku pula sedang menunggu masa nak bersalin ni.. Esok genap 38 minggu usia kandungan. Persediaan semua dah siap. Cuma risau sebenarnya nak tempuh rasa sakit bersalin tu. teringat-ingat sakit bersalin sebelum  ni. Hanya doa je la sekarang ni semoga dipermudahkan ALLAH semuanya.


No comments: