Friday, November 26, 2010

malasnya..

dah nak penghujung bulan 11..maknanya Laporan Bulan 11 dah kena buat dan nak kena hantar kat SKMM..

dah seminggu cuti sekolah..hari ni pula SPM & STPM takde sebab hari jumaat..sunyi je la sekolah..boring dan malas yang teramat sangat jadinya..duduk sensirang dalam bilik yang besar dan hanya dipenuhi komputer sebanyak 14 buah ni..huhu..sunyinya..jadi aku pun pasanglah ayat Quran di lappy ku ini..

2 hari lepas..sempat berjumpa dengan pengetua..minta kebenaran nak ke klinik..dia pun sempat bagi aku kerja suruh buatkan buku kajian tindakan dia..kira okla tu..ada juga kerja untuk aku... hmm..pening..pening..bila tengok nombor banyak sangat dalam jadual ni..nak kena taip balik..


beginilah rupa bentuk jadual yang aku kena taip balik..huhu..pening kepala..=(

target harini mesti siap dan boleh print..minggu depan nak kena submit pada pengetua..ya ALLAH berilah aku kekuatan untuk menghapuskan rasa malas yang teramat sangat ni...

No comments: