Monday, November 22, 2010

belanja..belanja..belanja....huhu...

sabtu yang lalu..pergi jalan lagi..kalau minggu lepas ke giant senawang..kali ni ke jusco seremban 2 pulak..huhu..belanja lagi..bukannya sikit bila belanja..sekali pergi kalau tak belanja rm200 ke atas memang tak sah...itulah aku..entah apa yang aku beli pun aku tak tahu..bila balik rumah baru fikir balik apa yang aku beli tadi..???..

tapi tak kisahlah..yang penting aku dapat juga simpan duit gaji aku ni setiap bulan..aku kira-kira sejak kerja tahun ni dapat jugaklah aku mengumpul duit simpanan dalam rm10k..alhamdulilah.. semua ni sebab duduk di kampung..kalau duduk di bandar tak dapatlah aku kumpul duit.. minggu ni sahaja pergi jusco belanja rm200++...abg memang tak kisah..nak beli apa pun belilah...(hehe..memanglah..sebab duit aku sendiri..bukan duit dia...=p)..

di kedai tayar..tukar tayar kereta..

Aqil pun sibuk nak tolong..

pilih tayar..

anak ayah..

minggu lepas beli ear thermometer..harga rm129..ok la..melabur banyak pun takpe..yang penting dapat jaga anak-anak dengan baik...risau kalau demam..masalahnya sekarang..setiap kali aku nak cek suhu kat telinga si Aqil dia mesti menangis-nangis nak pegang dan buat sendiri.

masa ni aqil dah terfikir nak buat kerja apa..

yeah..ini dia..kerja menolak kerusi..

cek dulu kerusi ni ok ke tak..

bila ok..baru start tolak..=)

huhu..bila nak habis ni..lambatnya..dekat dua jam dah kat kedai tayar ni..

yang seronoknya dapat jalan-jalan je..menghabiskan masa bersama abg dan aqil..kesian pula kat haziq sebab asyik kena tinggal..takpelah haziq..dah besar nanti kita jalan-jalan sama-sama ye..


kesian anak ummi selalu je kena tinggal..

Haziq di usia 5 bulan..dah kenal ummi..

haziq dah pandai meniarap..

hari ahad abg dah bertolak ke sungai petani..sebab isnin - khamis kerja di Alor Star..tapi duduk di rumah mak abah di sungai petani..minggu depan pula ke Kuala Terengganu..asyik travel je..memang tak duduk rumah langsung..kalau aku tak kerja bolehlah angkut semua anak-anak ikut abg sekali travel..sambil tu boleh jalan-jalan..bestnya...tapi ntah bila...