Friday, July 19, 2013

Penangguhan diluluskan

Alhamdulillah..syukur pada Allah...hari ini pihak JPA telah memberi maklum balas email aku berkenaan penangguhan tarikh lapor diri.. alhamdulillah permohonan aku telah diluluskan untuk aku teruskan cuti bersalin aku yang berbaki sebulan lagi sehingga 23 September 2013.. cuma masih ada kekurangan yang aku perlu terima bila lambat melapor diri...tarikh lantikan aku tak sama macam yang lain dan kenaikan pangkat pun akan jadi lambat... takpelah...bila dapat jaga anak sampai umur 3 bulan pun alhamdulillah...rasa kesian bila nak hantar anak umur 2 bulan ke nurseri.. lagipun tempat nak letak Haikal pun belum jumpa lagi..mudah-mudahan ada rezeki untuk Haikal dapat tempat yang baik semasa ummi bekerja nanti...
Alhamdulillah rezeki anak juga aku dapat pekerjaan tetap...