Monday, July 1, 2013

Appointment di hospital

Pagi tadi aku, mak dan haikal pergi ke hospital untuk appointment aku di klinik pakar O&G..sebab minggu lepas aku dah keluar wad awal...jadi kenalah recheck kat hospital selepas seminggu... aqil dan haziq duduk di rumah ditemani paksu..

Tunggu jumpa doktor punyalah lama..selepas 2jam setengah baru nama aku dipanggil. Itupun lepas aku jumpa nurse tanya giliran aku.. ikutkan hati nak je balik terus..tapi lepas jumpa nurse terus nurse kata lepasni giliran aku..itupun kena tunggu setengah jam juga..rupanya hari isnin ada 2 orang doktor sahaja. Giliran pun ikut siapa yang datang dulu...

Selepas ke hospital, aku bawa haikal ke klinik kesihatan pula untuk ambil darah sebab jaundis..alhamdulillah bacaan darah haikal turun ke 222 berbanding 2 hari lepas 258..dalam setengah jam dah siap checkup di klinik..

Petang pula kami semua gerak balik ke kampung untuk aku meneruskan berpantang di sana..berpantang dengan 3 hero...huhu.memang amat memenatkan... moga tempoh berpantang ini akan berakhir dengan selamat...amin.. lg 10 hari akan datangnya Ramadhan..nampaknya aku kena ganti puasa yang banyak tahun ini.. apapun redha ke la..

No comments: