Tuesday, October 12, 2010

Inilah Kerjaya Aku..


inilah FS yang banyak bertungkus-lumus menjayakan GGICT ni..semuanya adik-adik...
rasanya aku seorang je paling tua..

Inilah program GGICT (Gerak Gempur ICT) yang selalu aku join kat sekolah-sekolah FS lain..sekolah aku insyaALLAH akan datang 9 November ni..berdebar jugak..confirm tak tidur malam aku dibuatnya..

alhamdulilah perancangan semua dah siap..kertas kerja dan duit pun dah dapat..tinggal lagi nak gerak terus je..buat meeting dengan cikgu-cikgu lagi..huhu..nervous jugak nih...semoga ALLAH permudahkan urusan..

dikerumuni budak-budak sekolah rendah masa jaga booth games..



masa ni jaga booth games budak sekolah rendah

games lagi.."20sen..20sen..20sen.."....budak-budak kena bayar 20sen nak main game ni..tapi kira ok la sebab diorang dapat hadiah..pemadam..pensel..

bagus sungguh cameraman ni siap masukkan gambar kereta aku sekali..hihi...=)

No comments: