Thursday, October 21, 2010

Haziq teman ummi..

Haziq tidur awal lepas maghrib..

Malam tadi tidurkan Aqil dalam buai sampai sejam lebih baru dia tidur..dari jam 9.00malam.. sambil buai aqil aku pun tertidur..tak sempat nak solat, gosok baju dan kemas baju lagi..haziq pula tidur awal..lepas maghrib terus dia tidur tak sedar-sedar sampailah kul 12.30 tgh malam..

dah start jaga pukul 12.30am..

aku sedar dah pukul 12.30am..haziq pula baru bangun, lepas bagi dia nyusu, aku pergi solat dan sambung buat kerja..nasib baik dia elok je tak menangis sambil memerhatikan aku solat dan buat kerja..agaknya dah puas tidur dan perut kenyang..senyap je dia...haziq..haziq..nasib baik haziq faham ummi ada banyak kerja nak buat..hehe.. sempatlah aku gosok baju untuk pakai harini dan esok, lipat baju dan susun..lepastu baru main dengan haziq sementara nak tunggu haziq tidur balik..kul 2pagi baru aku dan haziq tidur..

haziq tengok ummi buat kerja ye..bagus..bagus..teman ummi..=)

sembang dengan haziq..senyum je dia..

tak mau tidoq lagi ka..??

No comments: