Thursday, April 22, 2010

Pandai ber'faceboook'..











gambar-gambar Aqil dan ayahnya..




sekarang ni abg dah pandai jugaklah ber'facebook'..ada kemajuanla..hehe..

kesian abg sensorang kat KL..tido pun kat asrama je..kadang-kadang je balik rumah sewa kat Bandar Tun Razak..lagipun tido kat asrama tu takdelah kalut nak pergi kerja..jalan kaki pun boleh kalau nak masuk ofis..

kesian jugak kat abg kena balik negeri sembilan tiap-tiap minggu..penat nak drive..tapi nak buat macamana..tuntutan kerja terpaksalah hidup berjauhan..kontrak kerja aku pun sampai hujung tahun ni..lepas tu baru boleh hidup bersama balik..tapi rezeki kerja aku pula tak tau kat mana lepas ni..macam ni lah..takde kerja tetap..

ehm..cuti bersalin aku cuma dapat 45 hari..pastu takde gaji..takpelah..dah kerja kontrak macam ni..kenalah terima..takut jugak nak menghadapi hari-hari nak bersalin ni.. ye la, dah la dok jauh dengan abg..nak kena jaga Aqil lagi..mampukah aku hadapinya???...

ya ALLAH..berilah aku kekuatan, ketabahan dan keimanan untuk menghadapi setiap ujianMU..

No comments: