Tuesday, April 13, 2010

Cuti rehat

Harini dah kembali masuk ke sekolah.. tapi kepenatan yang teramat sgt masih lagi terasa
perjalanan jauh seharian dari pagi hingga ke malam untuk tiba ke destinasi dari kedah ke negeri sembilan..

alhamdulilah, aku sempat mengambil cuti rehat 2 hari..ditambah dengan cuti sabtu ahad..apa lagi..berjalan jauhla kami..ke sungai petani..rasanya dah 4 bulan tak balik kedah sejak aku start keje di negeri sembilan ni..

bertolak hari khamis jam 7 malam dari jempol ni..alhamdulilah, selamat sampai jam 2.30 pagi di rumah mak di sungai petani..kesian abg penat drive sensorang..aku plak nak kena jaga aqil kat seat belakang..

balik ke negeri sembilan pulak hari isnin jam 11.00 pagi..sampai rumah kul 8.00 malam..sempat jugak abg singgah bahau beli jam sukan..hehe..

sepanjang perjalanan dalam kereta...masa ni je lah yang ada pun untuk aku dan abg sembang2..lama benar rasanya tak sembang lama dengan abg sejak duduk asing2 ni..

hari selasa aku dah start keje balik..abg pulak balik ke KL jam 6.00 petang..cepat betul masa berlalu..kejeap je dah habis cuti..sangat tak best betul..seronoknya kalau dapat jadi suri rumah macam dulu..boleh ikut abg kemana saja..harap-harap ada lah masa lagi macam ni..tapi pasti tak sama dengan masa yang dah berlalu..

terima kasih abg untuk perjalanan yang panjang dan jauh..

terima kasih abg kerana memberi idea untuk perancangan
gerak kerjaku..

No comments: