Friday, April 16, 2010

Demam berkala..

Tahun 2010 ni sahaja dah banyak kali aqil demam..

awal tahun aqil demam panas sampai kena sawan demam dan masuk wad kat hospital sungai petani selama 1 hari..masa tu 3 Jan 2010..

3 jan 2010

10 hari lepas tu..aku berjaya dapat kerja selepas setahun jadi surirumah...jadi first-first masuk kerja dah kena pergi kursus seminggu..terpaksalah aku meninggalkan Aqil buat pertama kalinya..13hb Jan aqil start demam..mungkin sebab teringatkan ummi..risau jugak sebab takut aqil kena sawan lagi..alhamdulillah takde apa..tapi 1st time berpisah dengan Aqil..dia memang asyik nangis je la..minum susu pun tak na..kesian Aqil..aku pun tak tenang langsung masa kursus..risau sangat-sangat pada aqil..


13 jan 2010


selang sebulan..13hb Feb aqil demam lagi..alhamdulilah aqil demam tak lama..lepas sehari je terus baik..


13 feb 2010


selang sebulan lagi..13hb Mac aqil demam lagi..demam panas dan cirit birit..sampai nak kena sawan lagi..tapi tak kena..cuma dah ada tanda-tanda..demam kali ni lamalah jugak..dekat 6 hari baru hilang demam..tapi cirit birit sampai 9 hari..kesian aqil...ujian betul untuk aqil..




13 mac 2010

masuk bulan ke 4, 13hb April..aqil demam lagi..=( kali ni demam sebab sakit mulut..ada ulser dalam mulut aqil..makin lama makin banyak tumbuh ulser..kesian aqil..aku pun dah tak tau nak buat mcamna lagi..ada je ujian buat aqil..masuk harini dah 3 hari aqil demam ulser mulut..doktor kata mungkin suspek penyakit kaki, tangan dan mulut..harap2 aqil cepat sembuh dan sakit kali ni tak merbahaya..

13 April 2010

Semoga Aqil cepat sembuh..sementara nak membesar ni..anak-anak kecik memang kena perhatian lebih..didikan lagi..masih banyak lagi aku kena pelajari untuk mendidik dan membesarkan anak ni..semoga ALLAH memberi petunjuk dan kesabaran pada aku dalam mengharungi liku-liku hidup ni..

No comments: