Wednesday, September 23, 2015

Selesai pindah barang

Alhamdulillah hari ini dengan rasminya kunci kuarters telah selamat dipulangkan kepada Bahagian Pengurusan Hartanah (BPH) semula. Maka berakhirlah sudah kehidupan kami di Presint 8 Putrajaya bermula Januari 2011 - September 2015.. Hampir 4 tahun duduk di sana, pasti lepas ni aku rindu dan teringat kenangan semasa duduk di sana.

Pasti tak boleh lupa dua uri anak tanam depan rumah tu. 2 orang anak iaitu Haikal dan Naufal lahir di Putrajaya.

Pastinya kenangan dengan jiran-jiran rumah, kenangan Aqil pernah bersekolah di SKPP(8)1 dan Nasyrah child Care, kenangan Haziq bersekolah di PASTI...Haikal dan Naufal ke rumah pengasuh... kedai-kedai yang selalu anak-anak pergi... banyak lagi la..

Apapun syukur alhamdulillah selesai juga kosongkan kuartera tu memandangkan memang tak tahu mana nak mula kemas. Akhirny Ahad lepas dah selamat barang-barang rumah dihantar ke rumah mak di Sungai Petani. Barang-barang kecil banyak bawa balik rumah mak di N.Sembilan je..

Pastinya sekarang berasa lega sangat sebab tak payah fikirkan tentang kerja dan kalut pagi-pagi uruskan anak-anak..

Esok pula 10 Zulhijjah 1436h.. raya haji kali ni di N. sembilan je. Lagipun kurang 5 hari lagi abg akan berangkat ke Jepun... Harap-harap Allah permudahkan urusan kami semua...

No comments: