Wednesday, December 15, 2010

2 weeks...

minggu ni abg interview di Alor Setar..dari isnin hingga khamis...hari jumaat aku pula cuti..menghabiskan sisa baki cuti yang tingal sehari..rugi kalau tak habiskan..=) kebetulan pula ada kenduri kahwin jiran dekat rumah..mak ayah pula sibuk nak rewang..kira cantiklah dan tepatlah cuti yang aku ambil ni..hehe..=) buat masa ini lah..

huhu..2 minggu lagi je masa aku untuk berada di sekolah ini.. tapi rerasanya semakin sibuk pula.. di samping buat tampal-tampal untuk menghias bilik ku ini, komputer baru pula sampai..huh..banyaknya kerja nak kena buat..tapi tak start lagi..

apa nak jadi lah dengan barang-barang ni..

semaknya mata bila melihat...

ni makcik2 dan pakcik2 pekerja yang buat sampai jadi gini..huhu..bukan aku..macam barangan terbuang je..

ada 20 biji cpu..ok lagi ni..

jenuhlah pekerja2 ni mengangkat 20 pc dari makmal komputer ke bilik aku di tingkat 3 ni..

macamanalah nak susun meja-meja ni..boleh tahan beratnya ni..apa-apa hal..kena tunggu technician dulu..

sabtu lepas kami berempat sempat keluar ke Tesco Seremban 2 yang telah dirasmikan baru-baru ni,..boleh pula terbeli jam tangan untuk abah..baru teringat birthday dia..takpelah..kira ok la tu..lupa pula nak ambil gambar jam abah yang baru beli tu..=) kami survey2 camera baru..almaklumlah camera lama lens dah rosak..daripada repair lebih baik beli baru..tak gitu?? =)

ok, nak sambung kerja..

No comments: