Wednesday, May 26, 2010

minggu ke 35..

hari ini genap minggu ke35 kandungan aku..minggu ni berjalan seperti biasa..dan alhamdulilah aku masih lagi sihat dan mampu meneruskan kerja-kerja harian ku seperti biasa..dan alhamdulilah, aku masih lagi kuat untuk memanjat tangga sehingga tingkat 3 seperti kebiasaanku di sekolah ni.. syukur pada ALLAH kerana memberi nikmat kesihatan ni..takde sakit-sakit belakang, pedih ulu hati..semuanya ok..cuma penat dan pening kepala je sikit-sikit..itupun kadang-kadang..leganya rasa..=) semoga ALLAH memberi kelapangan padaku..

esok last day kerja untuk minggu ni sebab jumaat cuti wesak..alhamdulilah, boleh luangkan masa dengan aqil dan ikut abg ke KL =) kebetulan sepupu sebelah abg pun ada kenduri kahwin...mak abah dari kedah pun turun KL sebab nak datang kenduri..


minggu lepas..abg macam biasa dapat balik kg..masa banyak dihabiskan dengan bermain bersama Aqil la..sempat juga basuh kereta dengan Aqil..Aqil pun apa lg..memang kesukaan dia la main air..macam biasa menangis-nangis nak main air lagi...




tolong lap kereta ayah..


tengok ayah buat macamna..

dah basah sebab main air..


nak main air lagi ni..



oppsss....ummi jangan kacau..Aqil nak main air ni...=)




bestnya dapat pijak air ni...=) yuhuuuu..





ayah: "Aqil siram macamni ye...."

No comments: