Wednesday, May 5, 2010

Kesibukan..

Minggu ni berlalu begitu pantas..ini pun masih dihambat kesibukan..tapi aku tetap nak menulis sedikit catatan kehidupanku sepanjang minggu ni..

hari ni..alhamdulillah..dah masuk 32 minggu bersamaan 8 bulan..alhamdulilah aku masih diberi kekuatan untuk meneruskan kerja ku dan berulang alik naik tangga setinggi tingkat 3 setiap hari di sekolah ini..syukur alhamdulillah..

macam-macam yang dah berlaku 3 hari kebelakangan ini..semuanya peristiwa sedih yang membuatkan aku menangis untuk menghilangkan kesedihan di hati..

bermula dengan isnin yang duka..rupanya kerjaku selama ini tidak dihargai dan dinilai seperti sampah..aku diberi komen yang amat menyakitkan hati..seolah-olah aku tak pernah membuat walau satu kebaikan di sekolah ini..terasa kesabaran diuji..

hari kedua aku lalui dengan usaha untuk mengumpulkan kembali kekuatan untuk meneruskan lgi kerja aku..alhamdulilah, dengan sokongan dan nasihat suami aku yang tak putus-putus dan doa mohon diberi kekuatan dan ketabahan, aku cuba bertindak rasional untuk meneruskan kerja ku..ikutkan hati dah tak sanggup nak kerja kat sekolah ni..tapi bila fikirkan masa depan dan mencari rezeki..aku tetapkan dan tabahkan hati..alhamdulilah, ada orang-orang yang memahami..

hari ni aku teruskan seperti biasa dan berusaha untuk menjadi lebih baik..mudah-mudahan ALLAH permudahkan urusan kerja ku..khamis dan jumaat aku terlibat dengan persiapan program untuk sabtu ni..nampaknya aqil kena tinggak rumah pengasuh lagi hari sabtu ni..tak dapatlah 2 hari bercuti dengan aqil..

ya ALLAH..bimbinglah aku ke jalan yang benar dan diredhai..

No comments: