Tuesday, April 28, 2015

Pemergian nyang kembali ke rahmatullah

Sabtu lepas, wan (nenek) dah kembalike rahmatullah selepas subuh di rumah mak. Disebabkan Aqil masih belum sihat...abg bawa Aqil dulu ke klinik untuk ambil darah dan jumpa doktor. Alhamdulillah ujian darah Aqil masa hari sabtu tiada masalah.

Hari ini masuk hari kedua aku berkursus di Inspen. Semalam abg cuti jaga Aqil yang belum sihat dan demam on off. Kadang-kadang Aqil cakap juga susah nak nafas. Malam tadi abg dah bawa Aqil ke klinik lagi jumpa doktor dan ambil darah. Darah Ok dan tiada masalah. Cuma doktor dah on antibiotik selama 10 bari untuk Aqil.

Pagi ni Aqil dah mula ke sekolah. Tapi pagi-pagi lagi dah kena makan ubat batuk, ubat demam dan antibiotik. Kesian juga sebab banyak sangat makan ubat. Mudah-mudahan Allah memberi kesembuhan pada Aqil..

Naufal pula pagi ni bangun ada tahi mata belah kiri mata. Kenapalah agaknya tiba-tiba keluar tahi mata. Risau juga. Haziq pula bangun pagi ni dah mula batuk dan selsema... Allah...ujian kesihatan ni pada anak-anak..rasa berat je untuk hadapi... mudah-mudahan Allah cepat bagi kesembuhan pada semua anak-anak..

No comments: