Friday, July 11, 2014

Hampir separuh Ramadhan 1435H

Lama sungguh rasanya tinggalkan blog ni sunyi sepi dari sebarang catatan.. kadang-kadang memang teringat kat blog ni tapi malas nak update cerita baru. Kadang-kadang pula memang tiada masa nak update..Hari ini dah pun masuk 13 Ramadhan 1435H. Nak masuk hampir separuh Ramadhan tahun ni. Alhamdulillah semuanya baik-baik belaka hingga ke saat ini. Anak-anak pun sihat cuma batuk selsema je sekarang. Tapi dalam sebulan ni sihat alhamdulillah dari sebarang penyakit yang bahaya. Alhamdulillah...

22 Jun 2014 adalah Hari Jadi Haikal dan Haziq. Mudahnya bila tarikh lahir sama ni, boleh sambut sekali. Sempatlah juga kami belikan kek harijadi untuk Haikal dan Haziq, Haikal pun sukalah sangat makan kek coklat.

Happy Birthday Haikal dan Haziq - 22 Jun 2014

Haikal Setahun dan Haziq 4 Tahun

Semangat Haziq tiup lilin

Kerja aku di ofis seperti biasa..kadang-kadang je sibuk..selebihnya buat-buat sibuk..kursus untuk tahun ni pun alhamdulillah dah lebih dari 7 hari. 16-18 Jun yang lepas pun aku dah selamat pergi kursus di Instun Tanjung Malim. kesian anak-anak kena tinggal dengan ayah bila ummi pergi kursus. Cuma masa aku kursus tu Haziq baru kena demam campak. Habis 1 badan dia naik campak dan gatal-gatal. Ikut je la ke pejabat ayah. Takde la kena pergi rumah pengasuh.

Jadual Kursus 

Bilik penginapan di INSTUN, Tg Malim

No comments: