Wednesday, March 24, 2010

check up 25 minggu..

LoveMyProfile.com

18 Mac 2010..

sempatlah aku ke klinik desa untuk pemeriksaan ibu mengandung..masa tu dah 25 minggu..alhmdulilah, aku takde masalah apa..cuma yang terkejutnya berat aku tak naik..kandungan dah 6 bulan pun tak naik..sepatutnya dah naik lebih kurang 5kg.. ehm..problem...problem..

pastu nurse suruhla pegi jumpa doktor..petang tu jugak aku pergi dan kebetulan abg pun baru sampai dr KL dan kami pun nak bawa aqil pegi check up sebab dah seminggu lebih cirit birit..

doktor pesan suruh jaga makan dan makan makanan berkhasiat..ehm..aku sebenarnya seolah-olah terlupa yang aku ni mengandung..mungkin disebabkan sibuk kerja dan tumpuan aku pada aqil..ye la..nak kena jaga anak ni..suami plak dok jauh..

kalau 1st pregnant abg ada..semua nak mesti dapat..nak makan apa saja..semua boleh..tapi bila dah dok asing ni..semua terpaksa berdikari sendiri..tu yang sampai terlupa jaga diri sendiri..

risau jugak bila doktor cakap berat tak naik akan bagi kesan sampingan pada anak dalam kandungan...=( doktor kata takut banyak masalah bila anak lahir...apa yang boleh aku buat???

ya ALLAH berilah hambaMu ini kekuatan..

No comments: