Tuesday, January 6, 2009

Tentang diriku...




Dilahirkan pada 6 Muharam 1403H..kini aku berusia 27 tahun..Aku berasal dari sebuah daerah di negeri sembilan..anak peneroka felda..dan dibesarkan di felda selama 18 tahun..pastu baru merantau ke negeri perlis selama 3 tahun untuk menyambung pendidikan di sebuah ipta di sana..pastu aku kerja sekejap jadi guru ganti..then sambung degree di shah alam selama 2tahun setengah..

mengikat tali pertunangan dengan seorang pemuda dari sg petani, kedah pada 7 Jun 2007 dan menamatkan zaman bujang pada 15 mac 2008 dengan pemuda tersebut..alhamdulilah..kini telah mempunyai seorang cahaya mata lelaki berusia 1 tahun 2 bulan (pada 21 feb 2010)..dan bakal menerima ahli keluarga baru pada hujung bulan jun 2010..insyaALLAH..

skrg aku bekerja sebagai pegawai ict (kontrak) di sebuah sekolah menengah di negeri sembilan..sebelum ni aku pernah bekerja sebagai tutor selama 4 bulan di sebuah kolej swasta di alor gajah, melaka then jadi programmer kat KL selama setahun..tu je la kerja yang aku buat.. itulah serba sedikit cerita tentang diriku..

No comments: